Rehabilitering efter længere tids sygdom eller operation

Det er hårdt for krop og sind at gennemgå en operation og/eller længere tids sygdom. Rehabilitering med hjælp fra fagprofessionelle er altid en god investering i dig selv.

Hos Luciaklinikken er vores mål, at du genvinder din sundhed og opnår varig sundhed med mindskes risiko for tilbagefald.

Rekreationsophold efter operation

Vores rekreationsophold tager hånd om dig med vores hold af fagprofessionelle læger, sygeplejersker, fysioterapeuter, ergoterapeuter, psykoterapeuter, ernæringsterapeuter, behandlere som massør, akupunktør, mindfulnessinstruktør, haveterapeut, m.fl.

En integreret del af rekreationsopholdet er daglig behandling ved en fysioterapeut.

”Genstart” efter længere tids sygdom

Har du været igennem et langt og opslidende sygdomsforløb, anbefaler vi vores ”genstartsophold”. Her hjælper vores store hold af professionelle dig med at genfinde din sundhed.

Tanken bag behandlingen

Vores mål er at hjælpe dig til at genvinde din sundhed og opnå en varig sundhed. Vi behandler ikke kun symptomerne, men hjælper dig med at forebygge tilbagefald. Vores tilgang bygger på naturvidenskabelig medicin, men tager udgangspunkt i dig som individ og den måde, som din sygdom viser sig på. Vi supplerer den traditionelle medicin med naturmedicin og terapi- og behandlingsformer, som, vi har erfaring med, virker.

Kontakt os for at høre mere

Den bedste måde at komme i kontakt med os på er via email. Skriv til os på mail@luciaklinikken.dk

Hvis du ikke har mulighed for at skrive os en mail, kan du ringe på telefon 21 68 00 52 på hverdage mellem kl. 10-12.